
נשארים מעודכנים
הצטרפו לקהילת 'הגיע זמן חינוך' וקבלו עדכון שבועי עם כל מה שמורות ומורים צריכים לדעת
אני עוסק במחקר ובהנחיית תהליכי הבניית זהות בבית הספר. במסגרת זו, אני מיישם גישות הוראה בעלות אוריינטציה אקספלורטיבית, המאפשרות לתלמידים ולמורים לחקור ולהבנות את זהותם האישית כחלק מתהליך הלמידה וההוראה. בנוסף, אני משלב כלים מבוססי AI בתהליכי היישום וההערכה, כחלק מקידום הפדגוגיה הבית-ספרית, תוך יישום מודל הכשרה המאפשר חיבור בין התאוריה למעשה החינוכי.