whatsup-icon youtube-icon twitter-icon facebook-icon
הגיע זמן חינוך
הצטרפו לקהילה
ישראל במלחמה
חוסן מנטלי
בגרות הייטק
בינה מלאכותית
AI בחינוך
מתמטיקה
מדעים
פודקאסטים
מורים מעולים
קידום מצוינות
חדשנות
חטיבת ביניים
שוויון ומגדר
חוזרים ללימודים
מחנכות כיתה

לשלב מהלב: להקשיב לתלמידים משולבים

54 ראיונות אישיים עם תלמידים משולבים חשפו את מה שלא רואים מהלוח: רעש, בדידות, קצב מהיר מדי – ובעיקר רצון שיראו אותם באמת. מה יכול לעזור? קראו את הממצאים
אליעזר יריב
15/10/2025
quote-image
מהראיונות האלה הבנתי כי הלמידה אינה אחידה לכולם. הופתעתי לגלות עד כמה שיחה אישית קצרה עם תלמיד יכולים לתרום להבנה מעמיקה של המחסומים העומדים בפניו. למדתי כיצד התלמידים עצמם מסוגלים לזהות את הקשיים שלהם ולתאר מה יכול לעזור להם להצליח. ראיתי כיצד לתכנון מראש יש השפעה ישירה על ההצלחה של התלמידים, ועד כמה ההכלה אינה מסתכמת רק בהתאמות פיזיות אלא נוגעת גם בתחושת השייכות והביטחון של כל תלמיד בכיתה.

עוד כתבות בנושא