
לקדם מצוינות
המורה טיילר דה וויט הגיע לכיתה במטרה להלהיב את תלמידיו על אחד הנושאים האהובים עליו: בקטריות. לצערו, לא הצליח במטרתו והתלמידים היו אדישים ואפילו קצת כועסים על הנושא. הסיבה לכך הייתה שהפרק בנושא בספר הלימוד אותו התבקשו לקרוא לפני השיעור היה משעמם ולא רק שלא תרם להבנתם, הוא גרם להם לסלידה מנושא שיכול להיות מאד מעניין.
צפו בהרצאתו בTed בה הוא קורא למורים להפסיק להישען על הז'רגון המקצועי והמתודות הישנות ובמקום זאת, להפוך את לימודי המדע לכיפיים באמצעות סיפורים והדגמות.
כיצד לדעתכם אפשר לעשות את לימודי המדעים כיפיים ונגישים יותר לתלמידים?
כתבו לנו בתגובות.