לפרוץ את גבולות הכיתה: כך תשנו את מרחב הלמידה בכיתה

3865
לפרוץ את גבולות הכיתה: כך תשנו את מרחב הלמידה בכיתה

האם אי פעם יצא לך להיכנס לכיתה רחבת ידיים, צבעונית, עם מרחבי למידה שונים שפשוט מזמינה את התלמידות והתלמידים לבוא וללמוד? שפשוט קוראת למורה ללמד?

תיאור כזה הוא אולי מעורר קנאה ונדמה בלתי אפשרי, כזה שדורש בית ספר פרטי או לכל הפחות תקציב גדול ואין סוף אישורים מלמעלה.

ובכן – מסתבר שעם מעט תקציב ניתן לשבור את קירות הכיתה וגם את גבולותיה.

הפרק הרביעי של הפודקאסט החינוכי "שומעים חינוך" מוקדש לאופן בו בנייה ותכנון המרחב יכולים לשפר את חווית הלמידה. לשם כך שוחחנו עם חגי לביא - מורה להיסטוריה ואזרחות, מחנך, רכז שכבה וסגן מנהלת בבית הספר בויאר בירושלים, ועם רמי חביב - מורה לעיצוב ויזמות, מעצב שמתמחה בעיצוב מרחבי למידה.

את הפודקאסט מנחה אמנון רבינוביץ – מורה להיסטוריה ואזרחות ומנהל חטיבת הביניים בבית הספר זיו בירושלים. הפודקאסט נוצר בשיתוף הגיע זמן חינוך, "ביתא מחנכים" ו-"מחדש" מבית מנהל חינוך ירושלים.

להאזנה לפרק 4 מתוך הכתבה:

 

רוצים לדעת עוד על שינוי מרחב הלמידה? כמה כתבות בנושא

 

הדפסת סיפור זה