יוזמים הוראה: איך מניעים יוזמות חינוכיות?

1370
יוזמים הוראה: איך מניעים יוזמות חינוכיות?

את המונח ״יזמות״ אנחנו שומעים הרבה בשנים האחרונות, אבל מה זה בעצם אומר? מה זה אומר להיות מורה או איש חינוך יוזם? בכל יום בכיתה אנחנו יוצרים, מארגנים וממציאים דברים חדשים, האם זו היזמות החינוכית עליה מדברים?

בפרק השניים עשר של הפודקאסט החינוכי ״שומעים חינוך״, בחנו בדיוק את השאלות הללו בעזרתן של שתי מורות שהיזמות נמצאת בנפשן. מעין מור, מורה לתנ״ך וספרות ורכזת חברתית בבית הספר הגימנסיה בירושלים, ובנוסף לכל אלו היא גם יושבת ראש קואפרטייב ״המפלצת״ בירושלים, ועם רות פן בן אריה, מנהלת תיכון יובל בירושלים ומורה לחינוך מיוחד אשר בזכות היוזמות שלה זכו תלמידים רבים להזדמנות שנייה.
אנחנו מזמינים אתכם ואתכן להאזין לפרקלהצטרף אלינו בנסיון להבין איך מניעים יוזמות חינוכיות ולכתוב בתגובות מה הטיפים שלכם ושלכן להקמה של פרויקט מוצלח הנשאר לאורך זמן.

את הפודקאסט מנחה אמנון רבינוביץ – מורה להיסטוריה ואזרחות ומנהל חטיבת הביניים בבית הספר זיו בירושלים. הפודקאסט נוצר בשיתוף הגיע זמן חינוך ו"ביתא מחנכים" מבית מנהל חינוך ירושלים.

להאזנה לפרק המלא:

 

להורדת הפרק

--

לא הקשבתם לעונה הראשונה? כאן תוכלו למצוא את כל הפרקים של העונה הראשונה.

עדיין לא בטוחים איך מקשיבים לפודקאסט? כאן תמצאו את ההוראות הפשוטות והמהירות לכך.

הדפסת סיפור זה